Nieuws

Nieuws

In deze blog houden we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, nieuwsfeiten en meningen rondom en over het hoger onderwijs. Reageren kan. We horen graag jouw visie en mening.

CADAD 2018 Special Issue – Call for Papers

The Journal of University Teaching and Learning Practice is a tri-annual, peer-reviewed journal publishing papers that add significantly to the body of knowledge describing effective and innovative teaching and learning practice in the higher education environment.

Lees verder »

LNO2-congres 1 juni 2017 aan de slag met curriculumontwikkeling

Het LNO2-congres in Kortrijk (België) wil een antwoord bieden op twee kernvragen:
– Hoe overtuig je docenten om met een bril op de toekomst te kijken naar hun onderwijsaanpak, leerresultaten, evaluatie …?
– Wat zijn de kansen en mogelijkheden om deze aanpak succesvol én duurzaam in te bedden in een curriculum?

Lees verder »

4CID symposium 2017

Het symposium is een ontmoetingsplaats voor gebruikers van het 4CID-model om elkaar te inspireren met voorbeelden van succesvolle ontwerpen die gemaakt zijn met behulp van dit model en om verdere ontwikkelingen van het model met elkaar te delen.

Lees verder »

We gebruiken functionele cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als u doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat u ermee instemt. Meer lezen